Edgar

Min lille prins, min älskade, älskade vovve.
Tänk om jag kunde ha gjort dig frisk ,min älskling.
Jag var och stökade i lådan med hundgrejer och får ditt fina halsband i min hand ................det som du alltid fick så mycket komplimanger för, där det står EDGAR i bokstäver av gnistrande strass.......
nu sitter jag och ser på bilder och tårarna skymmer seendet,jag saknar dig så oerhört mycket , ditt stora hjärta , så otroligt snäll och tolerant..........................jag önskar att det kunde vara sant.................. att det verkligen finns en hundhimmel , att du är där med Wilma och en massa andra kompisar..............men jag vet att du nästan bara hade ögon för matte.......................men älsklingen min om du finns där ute någonstans , så vet du att matte finns här för dig.
Kicki

Kommentarer

Anonym sa…
Det är sant...
Det finns en hundhimmel...
...gråter...
Kram Lena....
Frida sa…
mamma, gråt inte :(

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå