Matte säger:Nu har jag gått över gränsen

Nu är jag lite rädd för mig själv.....................i går kväll gjorde jag det .
Det som jag så länge har gått och klurat på.........
Jag tog steget ....................och tatuerade mig själv...hmm?
Lite bisarr känsla men inte alls så farligt som jag trodde .
Jag hade trott att det skulle bli nån sorts kortslutning i hjärnan........................ja att hjärnan skulle signalera rött...........TA BORT DET SOM GÖR ONT.............men nehej då.
Den var helt på samma linje som min högra hand.
Fullständigt fokuserad på att göra ett bra jobb på min vänstra arm............
Så nu är jag lite rädd för att jag ska bli oberäknelig .............och sätta mig och "träna"på den som alltid är tillgänglig....JAG SJÄLV huuuu ,huuu........................ så nästa gång ni träffar mig så kanske jag har förstört hela min kropp med diverse "träningstatueringar"så jag ser ut som värsta skräcködlan...........ha hah.
Sandra blev också rädd "nej mamma du får inte bli besatt".
Nejdå min älskling ............men kanske en liten blomma eller nåt på foten...................vi får väl se!!!!!!
Men kul var det att ha sig själv som målarduk.
Rätt fin va???
Kram Kicki

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! nog blev den ju bra =) Det kan ju inte vara lätt att tatuera sig själv... Eller? Är sååå himla sugen på att göra en ny... Men det får tyvärr vänta lite till.. Har kommit på en som jag tror skulle bli urfin! Ska berätta då vi möts nästa gång..:-)

//Hälsningar grannen
Anonym sa…
Ååå visst blev den läcker!!
Vilken talang du har...
Kram Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå