Husse & matte på fest........................

Temat skulle vara western..................så nu fick husse damma av sin gamla skinnväst........synd att dom inte hade några cowboyhattar................nåja dom tog vad som fanns............men inte vann dom nåt pris för bästa utstyrsel.
Men maten var god....................och underhållningen också...................mycket countrymusik....................linedance.........och så idol Jens, som varvade med kvällens band.
Bosse och Maggan ser ut att må gott............eller???
Sen har vi Sture och Gunilla......dom ser ut att vara i högform.
Lisen och Tobias njuter av maten.
Visst såg det ut som att dom hade rätt så trevligt................
Men detta var alltså Fredag kväll......
Och nu är det Lördag morron.........så nu handlar det om MIG LOTTA..............18 minus ute....
så matte tyckte att det får bli en snabb kiss & bajs sväng bara ute på gården................................
Men det tyckte inte jag............................................................................................................................
Nej nog var det riktigt kallt men en sväng till Bosse & Ulla kan man ju alltid ta sig............
Dom matar ju fåglarna .................och gissa om det är kul att bara rusa mot fågel skocken..........ett hiskeligt flaxande blir det...................lite action................ha ha ha .
Åsså kommer ju Ulla ut .........och henne gillar jag.................men som vanligt kommer ju matte också..(i morgonrock & med håret på ända)
Det hela slutar med att Ulla bjuder in oss........jag koppelfri & matte i sin nattsärk.
Ulla lyfte upp mig i sin famn & där låg jag & slummra.............................. jättemysigt.
När vi till sist gick hem................eller rättare sagt matte gick hem med mig under armen.
Så hade Ulla & matte kommit överens om att Ulla ska försöka låta "arg" och säga åt mig att gå hem ,när jag kommer dit.
Men nog såg dom lite finurliga ut................................tror dom verkligen att det ska funka?????????????
Jag tror faktiskt att Ulla tycker det är jätte trevligt när vi kommer på besök................för vi höll aldrig på ta oss därifrån..........................ja dessa korkade människor ....................hi hi ..........
Puss & Kram / Lotta























Kommentarer

Anonym sa…
Va kul med fest!!
Och ingen ramlade under bordet? fniss..
Här ska åckså bli fest ikväll!
Vi är 5 par, som har firat första advent med knytis i 25 år!! Lika roigt varje gång!
Nu ska jag feja vidare!
Kram Lena
Unknown sa…
hej hej såg att duhade dina nya skor på dig....vad fin du var..kul med fest! var det roligt då var var ni?
Frida sa…
vad fin du var mamma :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå