Det är så jä....la mörkt så jag blir gaaaalen

Detta jävla mörker!!!!!!!!!!!!!!
Det är mörkt när man kliver upp .........
Det är mörkt när man lagar middag...........
Det är mörkt när man lägger sig............
När man ska ut med hundarna..............
När man ska och handla..................
Det är ta me fan mörkt hela jävla tiden.............
Kolla upp mot himlen vid halv fyra i dag...............och vad ser jag?
Jo en svagt lysande måne, inhöljd i dimma.......till och med den såg trött ut.
Inte ens hundarna vill gå ut i det här sur vädret..............
Så nu skriver jag det...........snälla universum...........himmel.........vädermakt.
GE OSS SNÖ eller SOL eller både och!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För nu är jag less!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vem bryr sig????
Nej det är väl bara att gilla läget.
Nej jag vet.................... det är ingen ide att hetsa upp sig, över att det är höst
och skitvädret håller på att göra mej gaaaalen.
Detta massiva jävla mörker när helst jag sticker ut näsan.
Ingen ide.............
Det är bara att böja sig.
Vara ödmjuk.
Tänka positivt.........................tänka positivt............jag är ju frisk i alla fall...........tror jag.
Nej jag får väl gå upp och tatuera mig .............IGEN!!!!!!!
Hur fan ska jag se ut innan det är sommar igen............Hah ha????

Kommentarer

Anonym sa…
Förstår hur du känner det... känner lika... *suck* är ju som du skriver, bara gilla läget.. Men fasen inte lätt! Tungt är det... å ingen energi. Men nu är det inte länge kvar till snö! =) Desto ljusare blir det ute och roligare!

Ta nu hand om dig grannen!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå