Inte så mycket för julen................................

Min matte MÅSTE ljuga eller så tror hon på sig själv när hon säger att hon inte är så mycket för julen........................................samma gäller husse.
En vecka före första advent har hon börjat pynta
och husse klagar inte.............................NEJ husse och matte........................... jag tror ni tycker att det är jättemysigt.
Om inte annat så tror jag att ni har börjat gilla julen mer och mer för varje år ni har firat den tillsammans................................och det här blir den tionde julen tillsammans...............................
Så husse och matte............ lägg ner det där med att ni inte är så mycket för julen.................och ERKÄNN..................ni tycker att det är jättemysigt.
Jag tror att ni rent av älskar julen...................

Puss & kram Lotta





















Kommentarer

Anonym sa…
Sanslöst Kicki! Dels att ni har tio jular tillsammans va? Men jag vet ju att det är så.. tiden går så fort. Dels att ni har jylpyntat så fint i november?! Fast alla verkar göra det, utom jag! Inte ens en julstjärna kommer upp, gjorde inte så förra året och inte heller i år. Men jag är så glad för ert julpynteri, ser så fint ut och känns så fint.

Kram!
Barbro sa…
Det är klart ni gillar julen. Det är sååå roligt att pynta och lysa
upp tillvaron lite extra denna mörka årstid. Jag är i startgropen nu.Ni har det så fint och ombonat. Är det verkligen redan 10 år sedan ni gifte er? Inte klokt vad tiden går fort. Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå