Solskens promenad

Ja nu var vi ju på våran vanliga morronprommis.
Och gissa vad Molly mest har ägnat sig åt................
Jo bajs ätning!!!!!!!!!!
Matte känner hur frustrationen bara ökar i henne..........det syns!
Hon håller på att bli gaaalen.........
Det går ju inte.
Därför har jag bestämt mig för att nu annonserar vi ut henne under rubriken bortskänkes.
Bajsätande tjuvaktig,stjäl så fort hon ser sin chans................i morse hade hon tagit ett nytt paket falu rågrut b.l.a.
Glöm att ha fruktfat framme.............det rensar hon oavsett hur mycket det finns..........hon orkar!!!
Asocial,dominant,gillar inte karlar(förutom husse).
Undviker kontakt i största möjliga mån.
Jävlat besatt av bajs av alla de sorter ,frusen eller färsk .
Det går bra med avföring från häst
kossa
hund
katt
säkerligen
människa om hon kom åt.
Munnen har gått frenetiskt under hela promenaden.
Nu ligger hon i soffan..............nöjd och trött efter en härlig promenad.
Matte däremot sitter och kokar,hon tittar på mig och frågar "vad fan ska jag ta mig till......måste börja med munkorg".............
Som sagt.
Bortskänkes:
7 årig schäfertik
Bajsätande
Tjuvaktig
Asocial
Lyssnar till namnet Molly...........
förutom när hon äter bajs för då hör hon INGENTING
Puh ,vem vill ha ........vi kanske kan skänka en slant också????

Ok...........Ok jag bara skojja.
Men tänker att matte måste få utlopp för sin frustration det kanske hjälper.
Förresten visst är jag fin i min skotskrutiga kreation
jag accepterar den faktiskt.

Puss Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Hojja Lotta! Nog ser du ut! Men gillar du det så vem är jag att ha åsikter.

Molly kan ta snabbtåget till mig! Den älskade tjejen!

Kram
Anonym sa…
Hallå kompisar!
Vet du?
Jo min mamma tycker att det räcker med en bajsätar hund, fniss fniss!!
Ja men vadådå? min matte äter ju de hon tycker om! och inte gnäller jag för de inte!
Nej lite kattbajs/hundbajs har ingen dött av!
Fast då brukar min matte säja så här: -Och dej ska man pussa!? och så säjer hon Snuskfia? fattar inget...
Så hälsa syrran, att godis är gott!
Kram på er kompisar!
Märta
Frida sa…
hahahahahaha, molpan...

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå