Ögonbryn & skäggvårtor!!!!!!!!!



Nya glasögon .........ja ja!!!!!


Nog ser jag bra i dom ,men bara på en liten jävla fläck.


När jag tittar ner på tangentbordet så ser det ut som att


hela havet stormar..............jo tittar jag på en bokstav i taget , så funkar det


men vandrar


jag med blicken åt nåt håll så blir jag alldeles yr och illamående.


Samma sak när jag tittar rakt fram , då ser jag normalt ,men minsta lilla


snegling, så blir allt suddigt.


Men inget ont som inte har nåt gott med sig............................


I morse tog jag på mig brillorna och tänkte att jag skulle plocka ögonbrynen.


Men fruktansvärt vad jag ser ut.............ha ha ha ...............


Nog brukar min man säga "aj vad du sticks" när han ger mej en puss..........


jo han gör det varje dag.....................än så länge!!!!!!!!!!!!!


Nu fattar jag att han inte skojar.................


Med förstoringsglasen på , såg jag vartenda hårstrå i JÄTTEFORMAT.


Inte nog med att man måste bli äldre ,fetare , tröttare , stelare , fulare........


Nehej då ...........man måste bli skäggig också..........snart har man väl en matta i hela ansiktet


ögonbrynen kryper neråt och skäggväxten kryper uppåt......................


och så möts dom förhatliga stråna nånstans i mitten av ansiktet.


Jo just det näshår .................dom ska vi ju inte glömma.


Nu när det börjar vara lite kallare ute ,så bildas det som små vatten droppar på dom.


Så tjusigt...............när det hänger två kvastar ur en röd näsa...........och dom små vattendropparna gör att dom syns ännu mer.


Nej fram med pincett och rakhyvel.............sen är det bara att gå ut och möta världen


full av små röda prickar i hela ansiktet................ha ha hah.


Och snart har man väl utvecklat en sån där karakteristisk vårta med ETT enda hårt strå på............jo jo jag tackar.............inte är det så dumt att bli äldre och klokare.


Men vissa saker hade man ju klarat sig utan.


Nåja GuldKalle har fått ett telefonsamtal.......................


han ska kika på glasögonen i kväll.


Dom har verkligen fått upp mina ögon....................


men nu vill jag få upp dom ännu mer.........även när jag sneglar...........




Kommentarer

Anonym sa…
Gud va du är braaaa!!
Är livet eländigt, så må då alla få världens skratt av att läsa din humoristiska och helt fängslande blogg!!
Å du! strån på fel ställe, har då jag me...hu hu hu
Kram kram på dej!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå