Utmanad........svårt veta vad jag ska skriva......

Utmanad!
men skicka den vidare blir svårt,
eftersom att jag har fått den här utmaningen av nästan alla
mina kontakter.
Sju sanna grejer om mej ok...........

1) Jag har ett stort behov av att vara ensam.

2)Jag anser att humor är något av det viktigaste hos människor.

3)Jag blir förbannad på karlar som glor (händer inte lika ofta ju längre tiden går ha ha).

4)Jag ser ner på människor som är dumma i huvudet..........(jag tycker det är jätte knäppt av mig ,och jag försöker sluta med det ,omoget).

5)Om jag vaknar på natten så måste jag gå ner och äta en macka.....inte för att jag är hungrig , men för att det är mysigt.

6)Jag har världens sämsta karaktär , vill verkligen gå ner 5 kg (hur svårt kan de va)....

7)Jag är livrädd för att bli så sjuk att jag inte kan ta hand om mig själv........då dör jag hellre.

Som sagt var så har ju alla redan fåttden här utmaningen.
Men det är säkert nyttigt för oss att sätta ord på våra tokigheter.

Kram Kicki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå