De va inte jag



Kolla va Molly har gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ........jag lovar det var inte jag!!!!

Tänk att man inte kan vända ryggen till så ställer hon till det på det här viset...........hmm.

Ja ja matte säger att jag är i trotsåldern.....att jag är lurig och beräknande.........JAG???

Näh.....from som ett lamm.

Jag står fast vid att det inte var jag.........eller???

Jag kan ta på mig att jag hade lite fnatt i går ,efter att jag hade fått mig ett bad, då passa jag på å röja lite.........och rejsa mellan rummen.................

Jag vet inte vad som inträffar men varje gång matte har badat mig så blir jag bara så outgrundligt lycklig.

Men jag menar kolla blicken .............JAG ÄR OSKYLDIG.

Puss på er alla /Lotta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå