En Blogg om oss...lite fyrbenta vänner....
lite om livet som det är idag
Heja Malin!!!!!!
Hämta länk
Facebook
X
Pinterest
E-post
Andra appar
-
Vad kul min lilla kusin att du ger dig in i måleriets meditativa värld..........................det är näring för själen att få förlora sig i en målning. Här kommer några tavlor till..................ska fota dom jag har kvar så du får se dom också. Håll till godo och lycka till. Kram Kicki
Jo jag kan tänka mig att det är rena rama terapi verksta´n .. man får glömma sig själv ett tag och bara vara kreativ.... annars så har man ju som hobby o känna efter hela tiden hur man mår.... Ja, jag är då svin less på det...!!! I morgon ska jag börja- längtar.. Kram och tack för titten.
Anonym sa…
Vilka otroligt fina och inspirerande målningar du har gjort... visa mera! Jag tycker också om att måla men mina bilder blir bara "kopior" av verkligheten... önskar att jag kunde "flippa ur" lite och bara låta penseln flöda. Få se om jag får något att bli under sportlovet. Har förstått att du mår bättre nu och jag är så glad för din skull. Kram!
Anonym sa…
hej vännen.
Om du skulle vilja sälja nån av dina underbara alster så blev jag dööökääär i den i mitten... underbara tavlor!!!! kram
Kommentarer
Jo jag kan tänka mig att det är rena rama terapi verksta´n .. man får glömma sig själv ett tag och bara vara kreativ.... annars så har man ju som hobby o känna efter hela tiden hur man mår.... Ja, jag är då svin less på det...!!!
I morgon ska jag börja- längtar..
Kram och tack för titten.
Kram!
Om du skulle vilja sälja nån av dina underbara alster så blev jag dööökääär i den i mitten... underbara tavlor!!!! kram
Blev det nå kul på Ikea?
Kram Kicki