Ääääntligen...........student.......

Gumman......har gjort det så bra.............ensamstående mamma åt Isak snart två år, och nu har hon äntligen ett komplett gymnasiebetyg......................så hon kan fortsätta på högskola........gumman !!!!Du har gjort det så fruktansvärt bra, för jag vet att det har varit kämpigt, med mycket flunsor,magsjukor,nya tänder,sömnlösa nätter & öroninflammationer......då Isak började på dagis.............................................jag har bara två ord JÄTTE GRATTIS!!!!


Mormor Barbro..........(bäst att skriva vilken mormor det är) så inga missförstånd uppstår, för jag(Kicki) är ju mormor, & min mamma Barbro är ju mormor, och min mormor Marta är ju också mormor....................jah ni fattar.
Alltså mormor bjöd på smörgåstårta & rabarberpaj..........mmmm farligt gott.





Och trots att det är Sandra som firas så slinker ju lilla hjärtat med på några bilder......................................kolla ...........inte ens två år, och ser ut som ett riktigt proffs.











Kolla vilken fin paj.....................och visst ser älsklingarna ut att njuta av den.
Mina brunögda juveler.........älskar er gumman.
Kram mamma /mormor






Kommentarer

Anna sa…
Hälsar ett Stort Grattis till Studenten!:-) //Grannen
kicki sa…
Tack gullAnna det ska jag göra.
miamajja sa…
Stort GRATTIS till Sandra! Förstår att hon har kämpat stenhårt! Vilken härlig dag! Och ja...minsann...påminner inte Isak lite om Zlatan... :)Hoppas resten av eran dag blev underbar!
Föresten...jag kan inte förstå att dina barn har blivit så stora...när jag såg Sandra sist i verkligeheten så var hon bara en liten jättesöt flicka...och nu är hon en vuxen supersnygg kvinna! *Gulp* Var tar tiden vägen???
Kramis!!!
Fru Malin sa…
Ja håller med min syster !! Vilken duktig o verkligen vacker dam hon är fröken Sandra !!

Hoppas att livet ger medvind nu när utbildningen är fixad, så att hon får sig ett jobb i dessa jobblösa tider...
kramis Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå