Lite bilder från kvällens promenad....

Det har varit riktigt varmt i dag, så vopparna har fått vänta med promenerandet tills nu på kvällen.....och det var ändå varmt.
Den här lilla skogsdungen passerade vi, och det doftade sååå fantastiskt.......tänker hela tiden på min älskade mormor....vet att hon hade uppskattat att få njuta av sommarens alla dofter och färger..........ringde henne i kväll och önskade henne en god natt............hon är vid gott mod.......men väldigt svag......hon talar om att hon är vän med GUD........och det vet jag att hon är.........hon säger att jag alltid finns i hennes tankar.........och det är så ömsesidigt............Kan inte låta bli att tycka att åldrandeprocessen är grym...
Kramar Kicki


Kommentarer

Ingrid sa…
Så fint att hon är vän med Gud, är man inte tillfreds och harmonisk då? Vackert också att hon har dig i sina tankar?
Kram
Ingrid sa…
Det sista frågetecknet skulle inte vara där, kom nog dit av bara farten. Jag hade ju gjort ett tidigare.. =)
och som Du vet Kicki(och hela din familj vet) så är halvtio liiite för sent för Inkan
Kram igen
Kicki sa…
Ja det är fint, HON är så fin.
Men att DU är vaken den här tiden...det är ju snart morgon ha ha......
Kramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå