Lite bilder från eftermiddagens upptäcksfärd

Skogen är vacker & spännande.............jag är SÄKER på att jag såg en björn.
joo det var en björn..........................men puckomatte & Molly ,dom är ju både blind & döv.
Och Molly........... hon har då storhetsvansinne kolla lilla pinnen hon tycker att matte ska kasta............så hon får springa och hämta den...........IQ!!??!!




Hmm.................vart tusan tog den vägen????
Jag kan väl inte ha sett i syne .......eller..



Det var VERKLIGEN nån där....................

Molly blänger på matte hon gillar inte kameran....






Efter björnfrossan var det dags för kofrossa...........men nu såg matte & Molly samma som jag såg...........JÄTTEÖGON som alla stirrade på MIG........och JÄTTENOSAR som alla sniffade efter MIG.............nej fy vad läskigt.









Men självklart ska ju Molly stajla och visa att hon vågar fram (alltså hon är ju inte kloook).
Nej behörigt avstånd tack........






Här kaxar hon mot dom där jättarna.....................räcker ut tungan åt dom.........................
.Hästar är det ,dom bajsar så gott
Puss & Kram / Lotta










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå