Ok....Orbitrek




Ok jag kanske inte blir smaaaal.................men jag får kondis och kanske lite av fettet blir muskler........min tanke är att då jag varit på promenaden med mina små fyrbenta älsklingar.......så ska jag hurtfriskt skutta upp på min

crosstrainingmaskin och fortsätta svettas...................det är inte nog med att man ska åldras...........nehejdå...........man ska bli ful också..........man ska få lägre ämnesomsättning............tunnare hår...........på huvudet.............mer hår i ansiktet.........avlånga bröst........russinmun.............påsar under ögonen...........påsar över ögonen............joo.......testa lägga på ögonskugga........så ser du........det som en gång var hål i öronen ,är nu som nå vertikala streck som man får leta hålet i...........synen blir skum........ iallafall min..........så för att fördröja naturens gång med mig , så SKA jag upp på den här manicken ,om så bara tio min per dag.........men måste jag välja att se ut som hon till höger ,eller hon till vänster.........så är valet inte helt självklart..............trots fixet...........eller..
Nu fick vi nåt att grubbla på ............ha ha.....sov gott alla gulliga ,och gläds över hälsan.
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Kicki !!Tyvärr är livet så...alla åldras vi ju och lite häng här och där får vi nog lära oss att leva med...huvudsaken är att inte fettcellerna tar överhand...du är duktig på att hålla koll på dem.Kram/mamma
kicki sa…
Joo ,det är ju bara det att dom jävlarna överlistar mig.........dom samarbetar med smaklökarna.........och nåt som kallas för kroppens belöningssystem...........endorfiner ,och serotonin.......så kampen är HÅRD.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå