I dag har jag dejtat

I dag har vi varit till min älsklingskille Aron!!! han syns på bilden här nedan.Hans matte och min matte tycker om att vara tillsammans ,så i dag ringde hans matte och sa att vi skulle komma dit och äta halstrad strömming på tunnbröd.......mmmmm det var riktigt gott.Och så fick vi träffa Arons morfar .......han var också på besök........ända bort ifrån Australien......Det kallar jag storfrämmande....en riktigt gullig gubbe faktiskt.
Matte säger att jag & Molly inte kan bete oss...
Först STORMADE vi gården......sen stormade vi huset.....sen satte vi oss vid matbordet och guess what??????Det trillade ner både ett och annat därifrån,.....mmmums.
Men vaddå då man måste ju pejla........VIKTIGT.....Ja, ni mina fyrbenta vänner ni VET vad jag menar.
Kolla här är han "snyggingen"


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå