Nu närmar det sig........


Äntligen börjar det närma sig ett slut på kaoset.
Golvpapp& målarhinkar & sopsäckar & hela bohaget huller om buller.......nej.....det är inte klart men jag känner att jag ändå måste visa er lite.
Den fina listen som tavlan står på hitta jag på Gallerix........på rea såklart.....köpte 2 st........150:- st. tidigare 399:- st. FYND!!!
2 st ljuslyktor från indiska också på rea......
En närbild på rostapeten......Jag tycker den är jättevacker.........i övrigt bruten vit......kanske inte så vågat ha ha ha...........men det känns fräscht...jag gillar det.....och med tanke på att vi har levt med färgstarka tapeter i fem år så kändes det helt rätt med en lugn och harmonisk kulör.
Ja då är det bara resten kvar......det vill säga lister,kök och hall.



För övrigt så har det väl aldrig varit så lugnt en midsommar på många år.
Städa och polimasa och på grund av rådande röra i hemmet så blev det middag på Big Boy.
Skjutsade Josef & Jeppe på fest.......och några timmar senare då jag sitter i sängen med min lilldator i knät ,och min snarkande gubbe ligger bredvid ,så plingar det i datorn ....Josef har loggat in.......då är han hos Jens och spelar........så sköönt
Vi bytte några meningar.....sen somnade jag ..som en lycklig unge.
Kram Kicki
PS: Lägger upp nå nya tattobilder på tatueringaravkicki.blogspot.com

Kommentarer

Ingrid sa…
Men åh så fint det blev! Det är gott för ögat att slippa det gula. Det blev serent och inte alls blekfisigt, även om det är vitt, och en riktigt typisk Kickifondtapet. Jag är jättenöjd om jag får säga det själv!
Kramen
Inkan
Kicki sa…
Jag trodde väl det...att du skull giill he.......och så kan man ju piffa upp det med textilier...
Indiska har massor.......
Kom nu neer!!!
Kram
Barbro sa…
Så fint ni får det..kul...allting blir som nytt igen.Måste komma och titta.Ni är så duktiga.
Fru Malin sa…
Ja du, kan bara säga en sak...... MIN STIL !! Otippat va ?:) Super mysigt !
PS. Körde förbi ditt hus i går... blev jätte sugen att titta in- men min brukare skulle till en midsommarfest- så jag var ju i tjänst..... Kramis / Malin
Lena sa…
Den tapeten är bara sååååå himla vacker som fond!! den funderade faktiskt jag på!! när jag gjorde om mitt vardagsrum nyligen, men så ville jag ha lite lite mer färg, så då blev det Tulpaner istället!
Jag har åckså haft mycket färg ett tag, så det blev skönt med lite ljust nu...
Fin Midsommardags kväll! /Lena
Kicki sa…
Va kul med så positiva reaktioner......och nej Malin....inte förvånas vi längre...

Mamma tack för i dag!!

Lena!! att du också hade funderat på den här....blir inte förvånad.
Kram till er mina gulliga....
miamajja sa…
Vilket fint hem du har! Du har då alltid haft så mysig! En riktig inspirationskälla är du Kicki!!! =) Jag har tom haft en katt som hette Ellen...stal det namnet efter en katt du hade för hundra år sedan... =) Hoppas vi kan komma o hälsa på er i sommar, skulle var sååååå kul! Kram på dig!
Frida sa…
gud vad fint mamsi! jag blir oxå lite sugen på att köra lite indiastyle, fast jag har min fina teak. snart ses vi!! :) maja var oxå sugen på att komma upp, så då måste vi hitta på nåt ställe att installera henne på. puss och kram
Nieida sa…
Supersnyggt Kicki! Jag bara älskar fondväggen!
Kicki sa…
Men tack alla gullisar..
Ja Mia ni skulle bara våga passera Piteå utan att titta in.........
Frida min prinsessa så klart att Maja får plats......längtar så efter dig....
Men jaaa visst är den fin Anja..
Jättekramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå