En superäcklig gammal boll......


I dag har matte varit så tråkig........upptagen med allt utom mig.............så vad göra........alltså kolla noga på på den bollen ,jag har stulit den av Molly......men jag måste erkänna att jag nästan inte vill sätta tänderna i den...........den är slemmig & hårig............men va fa............n ................har jag lyckats sno den ,så måste jag ju tugga lite.
Jo matte har ju börjat gömma alla skor för mig..........sen jag "smakade" på två par av hennes ,som hon hade köpt på nåt ställe som heter Kreativ................men jag menar dom var ju mjuka, och härligt sega, i det äkta dyrbara ,skinnet................som matte säger.........hmm
Kram Lotta

Kommentarer

B A R B R O sa…
Bollen ser superkul ut! Min matte och husse låter inte mig ha bollar. Jag blir så konstig och vill inte släppa ifrån mig bollen, säger de.
Lyllos dig, trots att den är slemmig!
kicki sa…
Hmmm jag har nog också en tendens att hålla kvar den ........inte är jag som Molly, som springer och hämtar bollen bara för att lägga den i mattes hand ,så hon får kasta den igen...........jag menar ........whats the point????!!!!
Fru Malin sa…
Vad har Matte varit upptagen med då.....?? Berätta ...

Nyfiken i en strut.. hi hi
Kram Malin
Ingrid sa…
Hon är nåt annat än Edgar den lilla Lotta! Edgar skulle väl aaaldrig tugga på skor från Kreative??

Kramen
kicki sa…
Matte har bara tatuerat........och NEEJ Inkan....edgar han var inte intresserad av skor......men jag vill ju va som matte så jag är nog lite besatt av skor...
Kraam

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå