Lägga kaaabel

Ursäkta uttrycket jag tycker mycket om bönder ,och dom är viktiga, och dom gör ett JÄTTEJOBB ................verkligen.
Men bondjäveln som bor här i närheten kör ALLTID ett jävlat ÖVERFULLT dynglass ,längs vägen där vi bor.............och det stinker...........vilket gör att Lotta.............. om hon ser en chans ,både ÄTER av skiten ,och rullar sig i den..............och självklart upptäcker jag ju det FÖR SENT (hon är okopplad)
och dom här fläckarna är ju inte några jättehögar som hästskiten, är för den ser man ju på långt håll................................nej här handlar det om lömska fläckar, med en blandning av urin och diverse annat.
Jag blir så jääävla less...........................för det hela resulterar i att Lotta lägger inga kablar och hon lägger dom inte ute hon blir helt KÖRD i magen.
Nej det är pölar.............................. överallt....stackarn hon blir jättesjuk.
Jag fattar inte varför han måste vänta med att köra den där dyngan.............tills flaket är jävlat ÖVERFULLT...........................hmmm ja ja, nu har jag låtit riktigt illa........men det känns bättre(sorry bonden).........hmm.

Kommentarer

Fru Malin sa…
Jag tycker inte du behöver be om ursäkt ... Tycker nog gott att bonden kan städa efter sig eller nå´t... du vet ju själv hur det låter om våren när det tinat och det kommer fram hund baja kring väg kanterna - hur människor rasar över det... Varför ska bönderna få svina ner ......Nä ! Fram för ett dyngfritt Sverige !!

Kraaam Malin
kicki sa…
Tack Malin.......du har heelt rätt.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå