Helt vanlig underbar dag på världens bästa jobb...

Och dom här bilderna har jag tagit med min mobiltelefon!!!!!!!!!
Vi bestämde att vi far på stan och myser i dag.Skulle egentligen ha farit till vackra Storforsen.......men ingen av oss hade för dagen en tillförlitlig bil.....så vad gör man inte för att förgylla sin dag........Joo ,man far på stan med gullisUllis och Nathalie.......där shoppar man, äter lunch på Thai garden,shoppar lite till.........äter en glass i Småstaden.........får sig en bamsekram av en av stadens profiler.......en av dom som njuter av att det är sommar på "parkbänken" en av dom som med trötta ögon säger "he årrn schä"..........en av dom underbara personligheter som trasar sönder sitt liv i den allupplösande vätskan alkohol.........(hoppsan det blev mer om det här än vad jag hade tänkt,men det ligger mig så varmt om hjärtat.....ni som känner mig vet)Men har jag inte världens bästa jobb...................joo JAG tycker det.
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Vad söta ni är!!! Ser att ni haft en mys, mys dag... kramar från mamma / Barbro
Fru Malin sa…
Du ser ut som Charlotte Perelli :) Du är så fin !! Jag vill också ha låååångt hår !!! Visst har vi fina jobb :) skulle aldrig byta som det känns nu iallafall.

Kramis Malin
Lena sa…
Igår när jag vandrade bland alla tusentals mäniskor på staden, i gassande sol, så stannade jag upp! -där satt våra A-lagare på parkbänken i solen, bland alla glada festival -Peace and Love- besökare, och log... tror solen och alla mäniskor smittade av sej till dom! de känndes så härligt, att se dom glada, skrattandes och pratandes med folk! De är inte så många som skänker dom en blick eller ett leende i vår vardag annars...
Kvällskramen på dej! /Lena
Kicki sa…
Jo riktigt bra faktiskt.......

Men Malin ,det är ju bara att köpa sig lite långt hår,ha ha, och du nog börjar det synas med 45 år på nacken och extremt vältränade fettceller..

Ja Lena ..du har så rätt....och varje sommar tänker man hur ska dom orka en vinter till....
Så många kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå