Kolla.......visst ser jag viktig ut

För jag är ju oerhört viktig.......på den ena bilden posar jag som grävande journalist
och på den andra bilden håller jag span på en annan "halv viktig" fyrbent individ vid namn Leo.
Ja ni får ju döma själva vilken bild som är vad,själv vet jag.
För övrigt så kan jag berätta att magen fortfarande är i olag.............kan inte hålla tätt
där bak............mamma säger att det är all koskiten..............ja vad vet jag......men lite genant är det ju att göra inne, det har jag ju vuxit ifrån för länge sen.
Kram Lotta



VIKTIG!!!!!!..........Hmm

Kommentarer

miamajja sa…
Hon är ju bara för söt! Vilka ögon! Man kan ju nästan tro att hon är människa! =) Hoppas ni får en helt underbar dag!!! Kramis!
kicki sa…
Ellerhur Mia.....önskar dig med en bästa dag.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå