Fundersam

Angående idioter till uppfödare:vill bara uppmana alla som läser detta att gå in på.. http://maidendoggs.tk/
hemsida och klicka på blogg.
Sen jag skrev mitt inlägg om Edgar så kommer det bara fram mer och mer ,du kan läsa om Edgar på ........."Ang.Edgar se så ledsen jag blir", på den här bloggen.
Kolla kolumnen till höger,så hittar du.
Det jag läste på maidendoggs blogg gjorde mig rent ut sagt bedrövad, ledsen och förbannad.
Läs också.....lenaidalarna.....finns också som favoritblogg till höger i kolumnen.
Om ni orkar läsa om eländet..........?!
Kennlar som Eternal Stars får inte finnas.

Kommentarer

Anonym sa…
Fint skrivet, och så sant...
Kram kram
Lena
Anonym sa…
Hej lotta!
Först vill jag säga Beklagar sorgen ang. Edgar.

Det gick inte att få upp den länken, står förbjudet när jag ska gå in där. Om du har tid får du gärna skriva en komentar till de du menade som fanns där. För jag är en tjej som är intresserad av att skaffa mig en fransk bulldogg och då ska de vara bra gener och inget fuffens!
Rolig blogg förövrigt! Kommer fortsätta följa den via bloggkoll :)
Vänliga Hälsningar Victoria

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå