PRINSESSORNA GÖR SIG FINA.....ELLER???

Måste lära mig det där.................
Kolla va fin hon blir.............
Men jag kan nog själv om jag bara får lov..........
Måste gräva lite i hennes sminkväska........hmm en mjuk och fin borste ,gott luktar den också........den tar jag,
och går till min egen hörna och "tränar"..........undra om jag hinner grabba ett läppglans också.
NÄÄE..........så klart inte ,jag hinner bara tänka så har nån annan tagit av mej allt ..........blåst på konfekten.............
tagen på bar gärning .........med fingrarna i kakburken.........
Jaah ni vet.
Men jag har studerat ingående nu så jag vet............till nästa gång.
Klart prinsessor måste ha smink,och jag önskar mej en stor röd mun ,riktigt fylliga läppar............skulle matcha mitt vackra underbett.........eller????!!!!!Tycker ni inte??
JOOO klart ni gör.......!!!!!



Kommentarer

Unknown sa…
så snygg Lotta e..måste komma förbi nåt förresten du e utmanad kolla min blogg!!!
Åke&Jag sa…
Hejhopp!! Hit kom ja =) // Frallan Åke
Anonym sa…
Nu är väl allt som det ska när Frida är hemma och härjar?

Vet du jag får eventuellt hem båda, eller alla fem eller alla sju hur man nu räknar, samtidigt i december!! Sanslöst! Om det blir så återstår att se förstås.

Vi morsor är som vi är, iallafall du och jag, hönsigare än oss får man leta efter.

Kram
Anonym sa…
Jag glömde ju det viktigaste. Igår när jag kom till Gällivare så ser jag nåt mopsaktigt med sin ägare på trottoaren. Intresserat kollade vad det var. Jo du - en liten fralla satt där.. *ler' och den satt och lilla matte försökte få med sig den men icke. Så länge jag såg dem i backspegeln så satt frallan och matte lockade..

Är ni på det viset Lotta?

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå