Jag!!!!........... en pain????????? näh........

Jag har gått in i en ny fas i min personliga utveckling.
Husse säger att JAG är en pain,han påstår att jag stjäl grejer, att jag inte kommer då han kallar,att jag inte vill gå ut då han vill det, och inte vill komma in då han vill det.
Men det handlar ju inte om det!!!!!!!!
Jag vill ju bara testa mina nya strategier,jag är ju stor nu och kan bestämma själv........joohoodå....det kan jag visst.
Nu mer är det jag som tar täten ,då vi är på promenad ,det är JAG som hittar dom intressanta lukt fläckarna.
Och när vi kommer till en stor vattenpöl så klafsar jag rakt i den,är inte så försiktig längre.
Och Molly .......henne hänger jag i kinderna eller vart helst jag får fatt, så nu kommer hon inte undan bara för att hon har längre ben än mig.
Men det funkar bara då hon är på rätt humör.
Nej nog har husse fel,jag är ingen pain,jag börjar bara bli en självständig ung dam,Mattes PRINSESSA faktiskt..
So Long../ Lotta



Kommentarer

Anonym sa…
Finfina hundar å vilka kalas bilder sen ,du kan det där!!!
Själv så har jag bara katter 3 st men dom är oxå mysiga.Imorgon får jag låna 2 hundar ska vara hundvakt tills på tisdag kväll ,å dom ska jag fota, vilken ras?.....ja dom är små vill jag säga.... väldigt små...tror dom heter chivavva(jag å rättstavning )
Kramar Lianne

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå