Matte blir VAAAAAAAAAAANSINNNIG

Vansinnet gror ,jag kan nästan se hur hennes hårstrån börjar gråna(inte sant sa matte inte ett grått än).................Hmmm.
Promenaden börjar ju alltid trevligt,Molly och jag nosar lite ,kissar och bajsar,sen när det är avklarat,så börjar vi våran spaning..........ja alltså efter ko och hästbajs.
Det har blivit lite av en sport , vem ska hinna först fram?
Och jag lovar här finns det gott om bajs ,för nu plöjer dom ner det på varenda äng.
För att inte tala om alla hästar som går längs vägen där vi bor , och lyfter på svansen för att servera oss en delikat måltid.....mmm.
Och matte då..., hon håller på att bli vansinnig ,hotar Molly och mej med att sätta munkorg på oss båda två om vi inte slutar med "dumheterna".
Men jag vet inte ,näh inte vill jag lägga ner den här verksamheten.
Jag vet att matte klurar på att hitta en annan promenad runda , alltså ner mot Öjebyn och varför inte........jag kanske inte får springa lika mycket lös då, för där finns ju bilar som hon (alltså matte),är så rädd för.
Vi får väl se vad det
blir.
Men som det har blivit nu så ser jag ju att hon håller på att bli vansinnig och jag tycker att det bara eskalerar.........hon blir liksom,hispig.
Jag fattar ingenting , det är ju gott och säkert näringsrikt...........hoppsan där kom det visst en liten prutt...........och hoppsan där fick jag visst en liten sur uppstötning...........nej nu går jag och vilar en stund på maten............det som matte har lagt i min skål kanske jag orkar äta sen.
Med aromatiska hälsningar / Lotta

Kommentarer

Barbro sa…
HA,HA,HA!! DET VAR LOLIGT!!!
Anonym sa…
Hej Lotta!!!
Ha ha ha!!!
Min matte är lika konstig hon!! fattar inte att dom tvåbenta är så kräsna???
Kram från Märta Louise

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå