Nya stolleprov........reflexväst

Ja ja hon fick som hon ville..........men inte utan en rejäl brottningsmatch,jag hörde matte säga "nu är det dags" åsså tog hon fram dom ,en åt mig och en åt Molly .
Usch , bläh ,men nog är jag lite besviken på Molly som inte tog mitt parti här, hon bara gled i västen utan minsta protest,det är enbart därför jag accepterade att ha den på mig ,för om hon har den så får väl jag gå med på att ha den också.
Jag var så upptagen med att bära västen under våran kvälls promenad, så jag märkte inte ens att Leo (min katt),följde med, och normalt så är jag ju helt besatt av honom,jaja nästa gång ska jag vara mer uppmärksam, man kan ju inte missa en sån grej.
Nu är jag då helt slut för det går massor av energi till att bära väst.
Puss och kram på er / Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Hahaha

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå