vaddå "dansa med vargar"

Jag dansar då med bollar ,ni skulle bara se mig, jag slår nästan frivolter.
Sen gör jag nån sorts krumbukt, där rumpan står rätt upp, och hakan ligger på golvet,sen har jag minsann sett hur katter gör ,och det är verkligen skitkul.
Jag kan dansa med en boll ,men jag kan psyka den också ,då ligger jag framför den och stirrar på den ,tills den börjar om och dansa ,och då är vi i gång igen.
Nu är jag med matte på jobbet igen .men hon är då så tråkig i kväll,så jag roar mej på bästa sätt alldeles själv,jag har hittat ett ben som jag har gömt omsorgsfullt i Edvins bädd under nå filtar,
som jag har jobbat ,ingen kommer att hitta det.
Det är så fantastiskt roligt här på Mattes jobb massor med nya leksaker.Men en annan sak.
Jag har börjat gå på den slanka linjen ,tänkte testa det ett tag ,det har jag bestämt mig för.
Men Matte är sur över det, hon säger att jag inte får banta.men jag gör väl som jag vill .........eller.
Själv äter hon då för oss bägge , har tryckt i sig en hel påse med nå choklad .och nu sitter hon och trycker i sig ost bågar helt frustrerat...hmmm
Balans vad är det för nåt??????
Undrar om matte vet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå