Softa med husse

Softa med husse i soffan, nog är det mysigt men det blir så vansinnigt varmt.
Här myser vi och ser på tv.Matte har varit till Ilse och jag fick inte följa med,för Ilse skulle få hem en storebror till Aron ,och han heter Hugo.
Så nu hoppas jag allt vad jag orkar att det ska gå bra ,så att Hugo får stanna där ,han är en "omplacerings hund"..........hoppas dom inte ska bråka...........
Matte sitter uppe i kväll och väntar på att Josef (storebror) ska ringa och säga att hon får komma och hämta honom, han är på fest.............den här tiden??? , då man ska sova!
Ja dessa tonåringar.
I morgon ska vi på kalas hos Sandra,me go fika, åååh vad jag längtar.
Nej nu får ni klara er utan mig för jag ska krypa ner i snarklådan.
Inkan vi älskar dig det är så kul att du kommenterar vår blogg.
Kram och god natt / Lotta
Just det jag måste ju bara uppmana alla att läsa lenadalarna:s blogg hennes lilla Märta är döv och hon har inte haft det så lätt,det går bra att klicka på länken i kolumnen till höger.

Kommentarer

Anonym sa…
Lilla söta Lotta, nu är du verkligen trött. Du är i trygga händer hos din husse, men hur lång tunga har du???
Anonym sa…
Ja du Lotta, jag håller verkligen med föregående "skrivare" rejält med tunga har du.

Jag läser att din kära syster skriver att eran mamma är lejd. Jag vet ju inte riktigt vad det betyder men antar att hon menar att ni har en så mysig mamma och det håller jag ju verkligen med om.

Puss lilla Frida!

och kram allihopa

Inkan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå