Söt när jag sover?????????

Visst är jag gullig!
Matte tycker definitivt att jag är som bäst när jag sover iallafall just idag.
Varför?
Jo jag tyckte att det var dags för en runda på egen hand i dag..............jo magsjukan börjar ge sig.
Jag fick ju span på några grabbar som kom cyklande på väg hem från skolan.
Och jag blev fruktansvärt nyfiken , så när matte titta bort såg jag min chans...........
Jag RUSADE och pojkarna cyklade,............fortare och fortare.
Åh nej ......matte har upptäckt mig!!!!!!!!!
Och om hon tycker att jag är söt när jag trippar fram med min lite rultiga rumpa ,så skulle ni bara veta vad jag tycker att hon är ,när hon kommer rusande med andan i halsen.
Husses tofflor hade hon på fötterna och uppenbarligen ingen sport BH.
Vilken syn ...................ha ha ha ,det gungade och skvalpade när hon kom klafsande i husses 45:or.
Gapande och skrikande, hög röd i ansiktet.
Jag hann ända bort till bonden ,som bor alldeles för långt i från oss, jag vet................men jag kunde inte hålla mej , nog stannade jag upp och kolla på matte då och då...............nej nån sprinter blir hon aldrig.
Det hela slutade med att Camilla kom med bilen ,och då valde jag att kliva in , så matte och jag fick skjuts hem,och som hon gormade på mig..........................
Ja nu är det tydligen koppel på en tid framöver, hon säger hon är såååååååååå rädd om mig.
Kram Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Du är så härlig! Kommer du ihåg fotot jag tog på mig själv med mobben, när jag låg o solade i din trädgård och hur jag asgarvade åt valen som bilden föreställde? Nu gör du likadant.. Jag ser dig framför mig i fyrtifemmorna (utan sportbehå) .. tack för skrattet Kicki jag behövde det.. Eller Lotta ... förlåt namnförvirringen, but shit happens.

Kramis
Anonym sa…
Hallå!!
Men Lotta! -så får man väll inte göra heller!!?
Du verkar ju vara en bus fralla ju!
Själv håller jag mej till att gå fot! och ligga fint!
Näääää skoja bara!!!! rackartyg, är de roligaste som finns!!, även om jag är en Sessa...
Kram Kompis!
Märta Louise
Anonym sa…
Hallå i kiosken!!! Vad tyst det var här...
Anonym sa…
hahahaha! ojoj.. vilket syn! synd att jag missade den Lotta =) Att se matte din, som en sprinter nedför vägen...hahaha... Men du Lotta? Man får inte göra så... Lyssna på matte nu... Kramar från grannen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå