Attraktions lagen

Nu har jag sett på Oprah ...........så nu vet jag hur man ska göra för att få det man vill ha...ha ha.
Man tänker på vad det är ,sen känner man efter ,om det ger en bra magkänsla.
Gör det det så ska man tala om för universum ...........eller till och med göra en stor memolapp
där man skriver eller sätter bilder på vad man önskar.........typ affirmationer..........och då kommer det till en "attraktionslagen" tror jag det hette???
Så då tänkte jag, att jag skriver ut det i cyber rymden...(borde ju funka).
Men vad vill jag ha då?????????
Jo ...balans och harmoni på livets alla områden.
God hälsa både hos mig själv, och dom jag älskar.
Lydiga lyckliga hundar.
En smalare variant av mig själv.
Barnen på gång avstånd så jag kan hälsa på dom när helst jag vill...........(jag vet Frida .........men kanske lite längre fram)...ha ha.....man måste ju få önska........eller????
Och att mina ungar ska vara lyckliga och till freds med sina liv.............
Inte för mycket begärt va??
Sen finns det ju andra saker .........men jag börjar så här, så får vi väl se....
Det kan ta tid ,men det kommer till en när man är redo att ta emot det.
Undra om det funka för min man............han ropa rätt ut att han vill vinna en massa pengar,
då jag berätta för honom om attraktions lagen............
PS:Fredde ta god hand om prinsessan...
Kram / Kicki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå